Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky
Kidpoint z.ú.

  1. Úvodní ustanovení

1.1 Všeobecné obchodní podmínky společnosti Kidpoint z.ú. (dále jen „Ústav“) jsou platné pro letní tábory, příměstské tábory, lyžařské kurzy a jiné obdobné služby poskytované společností Kidpoint z.ú., IČ: 23133236, sídlem Korunní 2569/108, 101 00 Praha 10, Česká republika, přímým zákazníkům.

E-mail: info@kidpoint.cz
Telefon: +420 607 997 902

1.2 Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi Zákazníkem a Ústavem.

  1. Předmět smluvního vztahu

2.1 Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran při prodeji poukazů na letní tábory, příměstské tábory, lyžařské kurzy a další obdobné akce pořádané Ústavem.

2.2 Přehled akcí je nedílnou součástí webové prezentace Ústavu na adrese www.kidpoint.cz. Představuje soupis skutečností, které mohou mít vliv na rozhodnutí zájemce o koupi akce, zejména termín, cena, místo určení, ubytování, stravování, druh dopravního prostředku, ad. (dále jen „Web“).

  1. Vznik smluvního vztahu

3.1 Smluvní vztah mezi kupujícím (dále jen „Zákazník“) a Ústavem vzniká přijetím závazné objednávky, potvrzením přijetí ze strany Ústavu a uhrazením úplné ceny akce nebo zálohy zákazníkem.

3.2 Objednání akce Zákazníkem

  1. Objednání akce je možné provést elektronickou přihláškou na webových stránkách Ústavu, po řádném vyplnění všech povinných polí elektronické přihlášky a jejím odeslání elektronickou cestou.
  2. Odesláním přihlášky Zákazník zároveň potvrzuje, že je seznámen s obsahem obchodních podmínek a vyslovuje souhlas s jejich zněním v plném rozsahu.
  3. Přijetím přihlášky se Ústav zavazuje rezervovat Zákazníkovi služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě dle sjednaných podmínek.
  4. K platnému uzavření smluvního vztahu dochází teprve uhrazením plné ceny akce nebo zálohy zákazníkem, nejpozději do 7 pracovních dnů od přijetí přihlášky Ústavem.
  5. V případě, že rezervace služby není ve stanovené lhůtě Zákazníkem potvrzena doručením platby na bankovní účet Ústavu, vyhrazuje si Ústav právo nabídnout službu jinému zájemci.

3.3 Zákazník má právo na poskytnutí služeb až teprve úplným zaplacením ceny akce.

  1. Platební podmínky

4.1 Zákazník je povinen uhradit cenu akce před jejím zahájením. Úplným zaplacením ceny se rozumí den připsání platby na bankovní účet Ústavu.

4.2 Zákazník je povinen uhradit plnou cenu akce nejpozději 7 dnů před zahájením akce. Při porušení této povinnosti má Ústav právo od smlouvy odstoupit. V případě vzniku smluvního vztahu ve lhůtě kratší než 7 dnů před zahájením akce je Zákazník povinen uhradit plnou cenu již při vzniku smluvního vztahu.

4.3 Poplatky za změny v rezervaci a storno poplatky jsou splatné ihned.

4.4 Ceny uvedené na webové prezentaci u jednotlivých služeb jsou cenami smluvními.

4.5 Ceny nezahrnují,

  1. cestovní pojištění
  2. náklady spojené s ošetřením a léčením v externích zdravotnických zařízeních, jakož i dopravu z těchto zařízení zpět na místo čerpání poskytnutých služeb, příp. v odůvodněných případech dopravu Zákazníka domů (není-li sjednáno jinak)
  3. náklady za nadstandardní léky použité pro léčbu během čerpání poskytovaných služeb
  4. dopravu na místo poskytování služeb (není-li sjednáno jinak)

4.6 Ústav má právo jednostranným úkonem zvýšit cenu akce, pokud dojde ke zvýšení směnného kurzu české koruny použitého pro stanovení ceny akce v průměru o více než 10 %, pokud dojde ke zvýšení ceny za dopravu včetně cen pohonných hmot, nebo pokud dojde ke zvýšení cen potravin. V těchto případech je Ústav povinen tyto skutečnosti Zákazníkovi písemně oznámit na e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě nejpozději 21 dní před zahájením akce. Zákazník je oprávněn od smlouvy za těchto nových podmínek odstoupit. Pokud tak neučiní ve lhůtě 5 dnů od oznámení o zvýšení ceny akce, vyslovuje tím souhlas s novou cenou akce a vzniká mu povinnost uhradit navýšení ceny akce bez zbytečného odkladu.

4.7 Je-li Ústav nucen zvýšit cenu akce za jiných než výše uvedených podmínek, navrhne zákazníkovi změnu smlouvy.

  1. Práva a povinnosti Zákazníka

5.1 K základní právům Zákazníka patří zejména:

  1. právo na řádné poskytnutí smluvně ujednaných a zaplacených služeb
  2. právo požadovat nejpozději 7 dnů před zahájením akce dodatečné informace, pokud nebyly obsaženy na Webu, které jsou Ústavu známy, a které se předmětně dotýkají zaplacených služeb
  3. právo být seznámen s případnými změnami akce, rozsahu služeb a ceny
  4. právo zrušit svoji účast kdykoliv před zahájením akce odstoupením od smlouvy za podmínek stanovených v čl. 11
  5. právo na reklamaci vad v souladu s čl. 12
  6. právo na ochranu osobních údajů, která jsou obsahem smlouvy, příp. dalších dokumentů, před nepovolanými osobami
  7. právo v dostatečném předstihu oznámit změnu v osobě účastníka akce namísto původního Zákazníka uvedeného v přihlášce

5.2 K základním povinnostem Zákazníka patří:

  1. poskytnout Ústavu součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí služeb, především uvést úplné a pravdivé údaje v přihlášce a předložit potřebné doklady podle konkrétních požadavků Ústavu
  2. nahlásit účast cizích státních příslušníků
  3. bez zbytečného prodlení oznámit Ústavu své stanovisko k případným změnám v podmínkách či v obsahu sjednaných služeb
  4. mít u sebe všechny doklady požadované pro nástup na akci, vstup do příslušných zemí pobytu i tranzit (platný cestovní doklad, víza, doklad o zdravotním pojištění apod. pokud je vyžadováno), příslušníci jiného státu než ČR jsou povinni se informovat o vízové povinnosti u zastupitelských úřadů zemí, kam cestují a potřebná víza si obstarat sami
  5. převzít od Ústavu doklady potřebné pro čerpání služeb a dostavit se ve stanoveném čase na místo srazu. Pokud se Zákazník nedostaví do stanoveného času odjezdu, je povinen si odvoz zajistit sám a na vlastní náklady
  6. zaplatit cenu sjednaných služeb v souladu s čl. 4 obchodních podmínek a prokázat to dokladem o zaplacení
  7. počínat si tak, aby nedocházelo ke škodám na zdraví nebo majetku na úkor ostatních Zákazníků, dodavatelů služeb nebo Ústavu, a uhradit případnou škodu, kterou způsobil
  8. řídit se pokyny delegáta či jiné osoby určené Ústavem a dodržovat stanovený program, dodržovat předpisy dopravců a ubytovatelů, příp. předpisy platné v navštívené zemi
  9. splnit podmínky stanovené Ústavem, zejména podmínku odpovídajícího zdravotního stavu Zákazníka, který neohrozí ostatní Zákazníky, tj. stavu bez vážných pohybových a zdravotních omezení (stvrzených kupř. Prohlášením o bezinfekčnosti a Posudkem o zdravotní způsobilosti dítěte k účasti na zotavovacích akcích a školách v přírodě)
  10. dodržovat další podmínky stanovené Ústavem a řádem ubytovacího zařízení pro nezletilé Zákazníky, především zákaz držení a užívání alkoholu, cigaret, omamných a psychotropních látek a jedů, zbraní, časopisů či jiných předmětů s erotickou tématikou
  11. dbát o včasné a řádné uplatnění případných nároků vůči dodavateli služeb
  12. v případě odstoupení od smlouvy tuto skutečnost písemně oznámit Ústavu a zaplatit odstupné dle čl. 11
  1. Práva a povinnosti Ústavu

6.1 Ústav je povinen řádně a pravdivě informovat Zákazníka o všech rozhodných skutečnostech týkajících se sjednaných služeb, které jsou jí známy, a které jsou pro Zákazníka důležité. Zejména je povinna informovat Zákazníka v přiměřené lhůtě (stanovené v odst. 10.2) o zrušení akce z důvodu nedosažení minimálního počtu Zákazníků, či jiné obdobné podmínky.

6.2 Ústav není povinen poskytnout Zákazníkovi plnění nad rámec předem smluvně sjednaných, potvrzených a uhrazených služeb.

6.3 Ústav přejímá hmotnou odpovědnost pouze za cennosti (peníze, elektronika, ad.), které nezletilý Zákazník svěřil do úschovy svému vedoucímu. Za ztrátu či krádež cenností, které si takový Zákazník ponechal u sebe, nenese Ústav odpovědnost. Zletilý Zákazník je za své cennosti plně odpovědný a Ústav nenese žádnou odpovědnost za tyto cennosti.

6.4 V případě, že v rámci vstupní zdravotní prohlídky při nástupu na akci bude u Zákazníka zjištěn výskyt vši dětské, nebo živých či mrtvých hnid, vyhrazuje si Ústav právo nepřijmout Zákazníka k pobytu až do účinného odstranění pedikulózy.  

  1. Práva a povinnosti jiných dodavatelů služeb

7.1 Mezi práva a povinnosti v kompetenci jiných dodavatelů služeb poskytovaných v rámci akce (zejména správy ubytovacího zařízení), které Ústav nemůže nijak ovlivnit, patří zejména:

  1. dispozice bazénem, je-li součástí nabízených služeb
  2. funkčnost a ovládání topení
  3. určení času nástupu a opuštění ubytovacího zařízení
  4. rozdělení ubytovacích kapacit
  5. právo obsadit zbývající kapacitu ubytovacího zařízení jinou skupinou osob, pokud je počet zákazníků, pro něž je ubytovací zařízení rezervováno, výrazně nižší, než je kapacita ubytovacího zařízení
  6. forma servírování jednotlivých jídel
  7. v rámci možností stavu vozovky a povětrnostních podmínek zabezpečit příjezd autobusu až k ubytovacímu zařízení, příp. zajistit alespoň odvoz zavazadel
  8. úklid společných prostor a sociálního zařízení, případně po dohodě i jednotlivých pokojů, je-li to místní zvyklostí
  1. Smlouva

8.1 Smlouvou se Ústav zavazuje, že Zákazníkovi poskytne objednané služby a Zákazník se zavazuje, že zaplatí smluvenou cenu.

8.2 Smlouva obsahuje zejména:

  1. označení smluvních stran
  2. vymezení akce odkazem na číslo akce nebo jiné označení na Webu
  3. cenu akce včetně časového rozvrhu plateb a výši zálohy
  4. způsob, jakým má Zákazník uplatnit své nároky plynoucí z porušení právní povinnosti Ústavu
  5. výši odstupného, které je povinen Zákazník Ústavu uhradit při odstoupení od smlouvy
  6. případné další informace o platbách za služby, dopravu, ubytování, stravování, ad., není-li jejich cena již zahrnuta v ceně akce
  7. podmínku realizace akce dosažením minimálního počtu zákazníků, případně jinou podmínku (věkové omezení, zdravotní stav, ad.), je-li stanovena, a lhůtu, ve které nejpozději musí Ústav Zákazníka písemně informovat o zrušení akce z důvodu nedosažení minimálního počtu Zákazníků, pokud se liší od lhůty stanovené v odst. 10.2

8.3 Smlouva je uzavřena odesláním přihlášky elektronickou cestou a uhrazením plné ceny Zákazníkem.

  1. Rozsah sjednaných služeb a jejich změny

9.1 Pro rozsah sjednaných služeb je závazný jejich rozpis uvedený na Webu, na který odkazuje smlouva či nabídka. Tyto dokumenty mohou stanovit i služby nad rámec internetové nabídky (kupř. dopravu vlastním dopravním prostředkem Ústavu v odůvodněných případech – viz odst. 4.5 písm. b), aj.).

9.2 Změny sjednaných služeb před zahájením akce:

  1. nastanou-li nezaviněné okolnosti, které Ústavu brání poskytnout služby podle předem stanovených či sjednaných podmínek a vznikne tak nutnost z objektivních příčin před zahájením čerpání služeb změnit podmínky smlouvy (změna programu, druhu dopravy, místo konání, ad.), je Ústav povinen dotčené změny oznámit Zákazníkovi bez zbytečného prodlení. Pokud navrhovaná změna smlouvy vede i ke změně ceny služeb, je Ústav povinen i toto zohlednit.
  2. Zákazník má právo rozhodnout, zda od smlouvy odstoupí, nebo s navrhovanou změnou souhlasí. Pokud Zákazník ve lhůtě 5 dnů od doručení návrhu na změnu smlouvy od smlouvy neodstoupí, má se za to, že s její změnou souhlasí.
  3. v případě jeho odstoupení se postupuje v souladu s ustanovením odst. 10.4.
  4. dojde-li vlivem mimořádných událostí ke zpoždění, které nemůže Ústav ovlivnit, vyhrazuje si Ústav právo případné změny trasy, dopravní společnosti, druhu dopravy. Ústav nenahrazuje služby, které v důsledku těchto změn nemohly být čerpány. Tyto změny nemohou být ani důvodem k odstoupení od smlouvy nebo reklamaci poskytnutých služeb.
  5. změny smluvních podmínek na základě přání Zákazníka (změna osobních údajů, místa odjezdu, zkrácení doby pobytu, apod.) včetně poplatků za tyto úkony podléhají dohodě smluvních stran.

9.3 Změny sjednaných služeb po zahájení akce:

  1. jestliže po zahájení akce Ústav nemůže poskytnout služby nebo jejich podstatnou část řádně a včas, je povinna bez zbytečného odkladu operativně provést taková opatření, aby mohla akce pokračovat (náhradní program, služby v rozsahu a kvalitě shodné nebo se přibližující původně dohodnutým podmínkám). Ústav je v takovém případě povinna upravit cenu služeb v závislosti na uskutečněných změnách. Nároky budou řešeny individuálně.
  2. nelze-li pokračování akce zajistit jinak než prostřednictvím služeb nižší kvality, je Ústav povinen vrátit Zákazníkovi rozdíl v ceně.
  3. pokud nelze pokračování akce zajistit ani prostřednictvím služeb nižší kvality nebo Zákazník toto náhradní řešení nepřijme, je Ústav povinen bez zbytečného odkladu vrátit Zákazníkovi rozdíl v ceně a to včetně poskytnutí dopravy zpět na místo odjezdu.
  1. Odstoupení Ústavu od smlouvy

10.1 Ústav je oprávněn zrušit akci a jednotlivé služby před zahájením jejich čerpání, jestliže z objektivních důvodů nemůže dodržet podmínky smlouvy.

10.2 Ústav je oprávněn zrušit akci, jestliže před jeho zahájením nebude dosaženo minimálního počtu zákazníků, který je stanoven na Webu. Zrušení akce je Ústav povinen oznámit Zákazníkovi nejpozději ve lhůtě 14 dní před zahájením akce a je povinen bez zbytečného odkladu vrátit Zákazníkovi vše, co od něho obdržel na úhradu ceny akce.

10.3 Ústav má dále právo zrušit akci nebo jednotlivé služby v důsledku neodvratitelné události, kterým nemohl zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze na ní rozumně požadovat. Ústav má právo na úhradu dosud poskytnutých služeb. V případě přerušení cesty z důvodu vyšší moci je Ústav povinen učinit veškerá opatření k dopravení Zákazníka zpět. Dodatečné náklady s tím spojené pak nesou obě strany rovným dílem.

10.4 Odstoupí-li Ústav od smlouvy z důvodu zrušení akce, má Zákazník právo požadovat, aby mu Ústav na základě nové smlouvy poskytl jinou akci či služby nejméně v kvalitě odpovídající původní smlouvě, může-li Ústav takovou akci či služby nabídnout. Nedojde-li v takovém případě k uzavření nové smlouvy, je Ústav povinen bez zbytečného odkladu vrátit Zákazníkovi vše, co od něho obdržel na úhradu ceny akce či služeb.

10.5 Zruší-li Ústav akci ve lhůtě kratší než 15 dnů před termínem jeho zahájení, je povinen uhradit Zákazníkovi pokutu ve výši 10% z ceny akce. Ústav se může zprostit odpovědnosti za škodu nebo povinnosti zaplatit pokutu jen tehdy, prokáže-li, že ke zrušení akce došlo z důvodů uvedených v odst. 10.2 a 10.3.

10.6 Ústav je oprávněn okamžitě odstoupit od smlouvy z důvodů porušení povinností Zákazníka či účastníka akce, plynoucích ze smlouvy nebo Obchodních podmínek odst.4.1., odst. 4.2, odst. 5.2, odst. 6.4, čl. 13 a odst. 14.4. V takovém případě Zákazník pozbývá nároku i na poměrnou část ceny služeb, které nebyly čerpány, a je povinen nahradit Ústavu náklady vzniklé v souvislosti s dopravou Zákazníka zpět na místo odjezdu a případně vzniklou škodu.

  1. Odstoupení Zákazníka od smlouvy

11.1 Zákazník je oprávněn kdykoli před zahájením akce od smlouvy odstoupit.

11.2 Odstoupení musí být provedeno elektronicky na e-mail Ústavu info@kidpoint.cz a musí být podepsáno osobou, která uzavřela smlouvu.

11.3 Účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem doručení oznámení Ústavu.

11.4 Není-li důvodem odstoupení Zákazníka od smlouvy porušení povinností na straně Ústavu, stanovených smlouvou, je Zákazník povinen zaplatit Ústavu odstupné dle následujícího článku.

11.5 V případě odstoupení Zákazníka od smlouvy je Zákazník povinen uhradit odstupné (storno poplatek) spojený se zrušením akce. Odstupné činí, pokud je doba mezi odstoupením a okamžikem nástupu na akci: více než 60 dnů 500,- Kč/osoba, 60 - 46 dnů 30 % z celkové ceny akce, 45 - 31 dnů 50 % z celkové ceny akce, 31 - 16 dnů 80 % z celkové ceny akce a méně než 15 dnů 100 % z celkové ceny akce.

11.6 Při zajištění náhradního účastníka v souladu s odst. 5.1 písm. g) neúčtuje Ústav žádný storno poplatek.

11.7 Nenastoupí-li účastník na akci bez předchozího odstoupení Zákazníka od uzavřené smlouvy, je Zákazník povinen uhradit 100 % předem stanovené celkové ceny.

11.8 Pro určení počtu dnů pro výpočet odstupného se do stanoveného počtu dnů započítává i den, kdy nastaly účinky odstoupení od smlouvy.

11.9 Ústav má právo započítat příslušnou výši storno poplatku oproti složené záloze, k čemuž dává Zákazník výslovný souhlas. 

  1. Reklamace, odpovědnost za škody

12.1 Zákazník má právo na řádné poskytnutí služeb sjednaných ve smlouvě.

12.2 V případě vadně poskytnutých nebo neposkytnutých služeb vzniká Zákazníkovi právo na reklamaci.

12.3 Právo z odpovědnosti za vady musí Zákazník uplatnit u Ústavu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 měsíců od skončení akce, nebo v případě, že se akce neuskutečnila, ode dne, kdy měla být akce ukončena podle smlouvy, jinak právo zaniká.

12.4 Zákazník je povinen uplatnit reklamaci u delegáta Ústavu nebo jiného pověřeného zástupce tak, aby mohla být sjednána náprava pokud možno v místě poskytované služby. Ústav postupuje tak, že nabídne náhradní službu či jinou odpovídající kompenzaci.

12.5 Pokud se vadu nepodaří odstranit, sepíší delegát Ústavu, případně jiný pověřený zástupce se zákazníkem reklamační protokol, který musí zákazník předložit při uplatnění reklamace.

12.6 Zákazník je povinen poskytnout potřebnou součinnost při řešení reklamace.

12.7 Předmětem reklamace jsou pouze zpoplatněné služby, jež jsou součástí smlouvy.

12.8 Ústav je povinen vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamace, pokud se se Zákazníkem nedohodne na lhůtě delší.

12.9 Ústav neodpovídá za škodu, pokud byla způsobena Zákazníkem, třetí osobou, která není spojena s poskytováním akce, případně neodvratitelnou událostí, které nemohlo být zabráněno ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze požadovat.

12.10 Ústav neodpovídá za škodu způsobenou ztrátou či poškozením zavazadla. Náhradu škody lze uplatňovat u dopravní společnosti nebo správy ubytovacího zařízení.

12.11 Ústav nenese žádnou odpovědnost a neručí za úroveň, cenu, případně vzniklou škodu u služeb či akcí nesjednaných ve smlouvě, pořádaných jinými subjekty, které si Zákazník objedná na místě. Za předmět reklamace se nepovažují škody a majetkové újmy vzniklé Zákazníkovi, které jsou předmětem smluvní úpravy pojistného krytí pojišťovny na základě pojistné smlouvy o cestovním pojištění pro cesty a pobyt, ani takové škody a majetkové újmy, které jsou z rozsahu pojistného krytí výslovně vyňaty. Pokud se vyskytnou případy způsobené třetí stranou (stavební činnost, hluk v letovisku, apod.), Agentura je od úplného nebo částečného plnění a finanční kompenzace vůči Zákazníkovi zcela osvobozena.

  1. Přepravní řád

13.1 Přeprava zavazadel:

  1. k přepravě jsou přijímána pouze taková zavazadla, která svým charakterem nepoškodí a nezašpiní zavazadla ostatních cestujících
  2. u přepravy objemného sportovního vybavení je nutná předchozí domluva s Ústavem
  3. za poškození zavazadla během přepravy zodpovídá dopravce. Případné reklamace je třeba uplatňovat u dopravce, nikoli Ústavu.
  4. za obsah přepravovaných zavazadel Ústav ani dopravce neručí.

13.2 Přeprava osob:

  1. cestující jsou povinni udržovat v dopravním prostředku pořádek
  2. cestující jsou povinni během jízdy dbát pokynů delegáta Ústavu a řidiče autobusu
  3. v autobusu není dovolena konzumace jídla (není-li delegátem Ústavu výslovně povoleno). Pro tento účel je na trase vždy, vyjma jízd na krátkou vzdálenost, vyčleněna speciální přestávka. V případě naléhavé potřeby cestujících (nevolnost, potřeba WC, atd.) autobus zastaví na hygienickou přestávku na nejbližším vhodném místě, které určí delegát, tak aby nebyla narušena bezpečnost cestujících a silničního provozu.
  4. v případě nevhodného chování cestujících či poškozování autobusu má delegát i řidič autobusu právo cestujícího z dopravního prostředku vykázat, přičemž tento ztrácí jakýkoliv nárok na náhradu nevyužitých služeb dle odst. 10.6.
  5. V případě dopravy vlakem nebo jiným dopravním prostředkem se jednotlivá stanovení užijí ve vztahu k jednotlivým účastníkům akce obdobně.
  1. Pojištění zákazníka 

14.1 Součástí akce není cestovní pojištění zákazníka.

14.2 Zákazník má možnost uzavřít cestovní pojištění prostřednictvím Ústavu. Ústav na vyžádání Zákazníka takovéto pojištění při uzavírání smlouvy zprostředkuje.

14.3 Pojištěním Zákazníka vzniká vztah výhradně mezi Zákazníkem a pojišťovnou. Zákazník řeší pojistnou událost přímo s pojišťovnou.

14.4 Pokud Zákazník nevyužije možnosti uzavřít cestovní pojištění prostřednictvím Ústavu nebo pokud Zákazník nebude ani individuálně pojištěn pro uvedené případy bere na vědomí, že nese sám plnou odpovědnost, náklady a rizika s tím související. V takovém případě může Ústav bez náhrady odstoupit od smlouvy, případně vyloučit Zákazníka z pobytu.

14.5 Úrazové připojištění a pojištění storno poplatku zprostředkuje Ústav na výslovnou žádost Zákazníka a jeho cena je nad rámec celkové ceny za sjednané služby. 

  1. Zpracování osobních údajů zákazníků 

15.1 V rámci své činnosti zpracovává Ústav osobní údaje zákazníků, přičemž při takovém zpracování postupuje zcela v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), v platném znění (dále jen „Nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“).

15.2 Informace o zpracovávaných údajích, o zásadách nakládání s nimi a o právech zákazníků jsou uvedeny na internetové adrese www.kidpoint.cz

  1. Závěrečná ustanovení 

16.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti 1. dubna 2025.

16.2 Ústav si vyhrazuje právo na změny v těchto obchodních podmínkách v souladu s obchodním zákoníkem.

16.3 Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy či závazné objednávky a jsou volně k dispozici na internetové adrese www.kidpoint.cz.